Veel gestelde vragen
Op deze pagina proberen wij een aantal vragen te beantwoorden die u misschien nog zal hebben na het bezoeken van onze website.
1. De winkel
1.1 Waar is de winkel te vinden?
Langendijk 42
4201CJ Gorinchem
Parkeren kan in de gehele binnenstad (betaald) maar is het goedkoopst in de parkeergarages.
1.2 Wat zijn de openingstijden van de winkel?
Klik hier voor de openingstijden
2. Verzending
2.1 Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?
Wij bieden enkele opties op het gebied van verzending. Zo kun je kiezen tussen GLS en PostNL wanneer het aankoopbedrag lager is dan €50,- Verzending via GLS kost €5,95, verzending via PostNL kost €6,95.
Bij een bestelling boven €50,- bieden wij binnen Nederland gratis verzending aan. Bij gratis verzending kiezen wij de meest gunstige pakketdienst.
De kosten voor verzending naar België bedragen €8,95. Wij verzenden gratis naar België bij bestellingen van €85,- of meer. Afhankelijk van het gewicht van het pakket kiezen wij een pakketdienst.
2.2 Help! Er staat in de bevestiging dat ik de bestelling kom ophalen in Gorinchem
Wanneer tijdens het afrekenen de verzendmethode op ‘afhalen’ staat, betekent dat dat er geen verzendkosten in rekening gebracht worden omdat u zelf naar de winkel komt om uw bestelling op te halen.
Om de bestelling toch te laten versturen en het totaalbedrag is onder €50,- dan kunt u de verzendkosten alsnog afrekenen door het volgende artikel in de winkelwagen te doen en af te rekenen: Verzendkosten
Wanneer de totale waarde van de bestelling boven €50,- is, kunt u volstaan met een e-mail naar info@gusto-gorinchem.nl
2.3 Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Zodra het pakketje ons pand heeft verlaten ontvang je een e-mail met daarin de track&trace-gegevens. Met die e-mail kun je zelf in de gaten houden wanneer er bezorgd zal worden.
Hieronder een overzicht van de normale leveringen binnen Nederland.
Wanneer er verzonden wordt met GLS:
besteld vóór 14:00uur op: | bezorgd op: | besteld ná 14:00uur op: | bezorgd op: |
maandag | dinsdag | maandag | woensdag |
dinsdag | woensdag | dinsdag | donderdag |
woensdag | donderdag | woensdag | vrijdag |
donderdag | vrijdag | donderdag | maandag |
vrijdag | maandag | vrijdag | dinsdag |
zaterdag/ zondag | dinsdag | zaterdag/ zondag | dinsdag |
Wanneer er verzonden wordt met PostNL:
besteld vóór 16:00uur op: | bezorgd op: | besteld ná 16:00uur op: | bezorgd op: |
maandag | dinsdag | maandag | woensdag |
dinsdag | woensdag | dinsdag | donderdag |
woensdag | donderdag | woensdag | vrijdag |
donderdag | vrijdag | donderdag | zaterdag |
vrijdag | zaterdag | vrijdag | maandag |
zaterdag/ zondag | dinsdag | zaterdag/ zondag | dinsdag |
2.4 Het pakket is er nog niet op de aangegeven dag
Als u niet thuis was op het moment dat de pakketbezorger aan uw deur stond, dan heeft hij een briefje in de brievenbus gedaan met verdere instructies.
Geen briefje gevonden? Controleer via de track&trace-e-mail wat de status van het pakket is.
Geen duidelijkheid? Bel ons tijdens openingstijden op 0183-660669 of stuur een e-mail naar info@gusto-gorinchem.nl.
2.5 Ik heb een bestelling gedaan, maar ga op vakantie
U kunt bij het afrekenen in het veld “Opmerkingen bij uw bestelling” een gewenste bezorgdatum aangeven.
Als u een bestelling hebt gedaan, maar u bent vanaf de eerste bezorgpoging meerdere dagen niet thuis, dan kan het gebeuren dat het pakket retour afzender gestuurd wordt. Let er dus op dat u contact opneemt met GLS binnen 5 werkdagen nadat het ‘niet-thuis-bericht’ in uw brievenbus is gedaan. Wanneer het pakket retour afzender gestuurd wordt, kunt u het pakket bij ons komen ophalen of kunnen wij het pakket – op uw verzoek – opnieuw versturen nadat u €5,95 aan ons heeft overgemaakt voor de extra verzendkosten.
3. Wat is het retourbeleid?
Binnen 14 dagen, ongebruikt en in originele verpakking. Op de pakbon worden nadere instructies gegeven.
Voedingsmiddelen kunnen helaas niet retour worden genomen.
De kosten voor het terugsturen komen voor je eigen rekening.
Als er verzendkosten aan ons betaald zijn, zullen die terugbetaald worden.
4. Kan ik met jullie e-mailen?
Zeker, stuur een e-mail naar info@gusto-gorinchem.nl en een reactie volgt zo snel mogelijk! Bellen mag natuurlijk ook, bel naar 0183-660 669